Akutte plager

Hva bør jeg gjøre hvis jeg har akutte smerter? Kropp og Helseklinikken AS - Gjøvik

Har du akutte plager?

Det er ikke uvanlig å oppleve noe smerte og ubehag i nakke og rygg, men det går ofte over. Av og til kan man oppleve at det kommer en kraftig «kink» som gjør at man blir helt satt ut av spill i en kortere periode. For noen vil det gå over i løpet av noen timer, men for andre så kan det vare i flere timer.

Hva kan en naprapat hjelpe til med?

En naprapat er en spesialist i behandling av akutte muskel- og leddplager. Naprapaten vil diagnostisere hva som er årsaken til smerten og hva som er mest hensiktsmessig behandling for den enkelte.

For noen så kan det være nok å jobbe litt muskulært for å slippe opp den akutte krampen, for så å holde seg fysisk aktiv. Dette kan være alt som skal til før det blir bedre.

For andre må det mer behandling til. Man må kanskje også jobbe med å få opp bevegelse i ledd og rundt problemområdet. Ofte så er det ikke så mange behandlinger som skal til før man blir vesentlig bedre.

Hva bør jeg gjøre hvis jeg har akutte smerter?

Det er ofte slik at jo fortere man kommer til behandling desto fortere går det over. Har «kinken» fått sittet i noen dager så kreves det gjerne litt flere behandlinger før alt er borte. Ta derfor kontakt med oss så fort som mulig slik at vi kan starte på behandlingen.

Våre åpningstider

Her finner du våre åpningstider. Legg merke til at vi har langåpent på torsdager om det skulle være vanskelig å komme fra på dagtid.

Bestille time

For timebestilling eller spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt. Vi er genuint opptatt av å hjelpe deg til en bedre helse!

Online timebestilling

Klikk på bildet

Ring oss

Send oss en epost

Klikk på bildet

Kontaktskjema

Du kan også benytte dette kontaktskjemaet

Sliter du også med stiv nakke eller andre plager?

Ta kontakt med Kropp og Helseklinikken på Gjøvik så hjelper vi deg!

Mann ved tastatur