Ukens treningsøkt

Hei, alle sammen!

Vi kommer til å legge ut tips og inspirasjon til fysisk aktivitet fremover. Det er aktiviteter som passer for alle. Det krever ikke noe utstyr og du kan tilpasse aktiviteten til det nivået du er på selv. Mange lurer på hvordan man kan klare å trene regelmessig over tid og unngå «skippertak». Finn en aktivitet du liker og gjør mer av det! Det spiller ikke noen rolle hva det er. Det viktigste er å gjøre det kroppen er skapt for, beveg den!

Kropp og Helseklinikken er opptatt av folkehelse. Vårt bidrag til dere er å inspirere og motivere dere til å gjøre gode valg hver dag. Gode valg med tanke på hva vi velger å ha på tallerkenen, hvordan vi håndterer en hektisk hverdag og hvordan få inn bevegelse i timeplanen. Lurer du på noe, spør oss gjerne! Vi står klare til å hjelpe deg.

Del gjerne din treningsøkt og bruk #folkehelsegjøvik og #ukastreningsøkt på vår Facebook-side.

Ukens treningstips - Kjernemuskulatur - Kropp og Helseklinikken

Ukens treningsøkt (2/2021)

Vi har tidligere, i uke 42, skrevet om trening av kjernemuskulatur. Nå er det på tide å ta opp tråden igjen og ha litt fokus på kjernen i kroppen vår.

Les mer »
Styrke intervall - Kropp og Helseklinikken

Ukens treningsøkt (53/2020)

Styrke intervall God jul! Da har årets siste uke kommet, og mange koser seg sikkert nå i romjulen. Dette er en tid hvor mange har fri. Noen har god tid,

Les mer »

Sliter du også med stiv nakke eller andre plager?

Ta kontakt med Kropp og Helseklinikken på Gjøvik så hjelper vi deg!

Mann ved tastatur