Ukens treningsøkt

Hei, alle sammen!

Vi kommer til å legge ut tips og inspirasjon til fysisk aktivitet fremover. Det er aktiviteter som passer for alle. Det krever ikke noe utstyr og du kan tilpasse aktiviteten til det nivået du er på selv. Mange lurer på hvordan man kan klare å trene regelmessig over tid og unngå «skippertak». Finn en aktivitet du liker og gjør mer av det! Det spiller ikke noen rolle hva det er. Det viktigste er å gjøre det kroppen er skapt for, beveg den!

Kropp og Helseklinikken er opptatt av folkehelse. Vårt bidrag til dere er å inspirere og motivere dere til å gjøre gode valg hver dag. Gode valg med tanke på hva vi velger å ha på tallerkenen, hvordan vi håndterer en hektisk hverdag og hvordan få inn bevegelse i timeplanen. Lurer du på noe, spør oss gjerne! Vi står klare til å hjelpe deg.

Del gjerne din treningsøkt og bruk #folkehelsegjøvik og #ukastreningsøkt på vår Facebook-side.

Ukens treningsøkt - Kropp og Helseklinikken

Ukens treningsøkt (17/2021)

Det er ikke alltid så lett å vite hva slags styrkeøvelser man skal velge hvis man vil ha litt styrke på hele kroppen. Det finnes et utall øvelser å velge

Les mer »
Løpetrening - Kropp og Helseklinikken

Skal du begynne å løpe?

Våren har kommet og mange går fra lite eller ingen aktivitet, til å bevege seg flere ganger i uken.  Mange tar frem løpeskoene for å enten gå eller jogge. Løping

Les mer »
Ukens treningsøkt - EMOM - Kropp og Helseklinikken

Ukens treningsøkt (15/2021)

EMOM – Every Minute On the Minute  I EMOM gjennomfører du 1 øvelse i 1 minutt. Har du tid til overs når øvelser er gjennomført kan du  bruke resten av

Les mer »

Sliter du også med stiv nakke eller andre plager?

Ta kontakt med Kropp og Helseklinikken på Gjøvik så hjelper vi deg!

Mann ved tastatur